Estrategia. Publizitate-komunikazioa. Ikus-entzunezkoa. Grafikoa.
TxunditzenTxunditzen adituak gara
Helburua zen EiTBren irudiari bultzada ematea, informaziorako eta entretenimendurako hedabide handiaren irudia indartze aldera. Balio eta ezaugarri nagusiak transmititu behar ziren, hala nola informaziorako erreferente profesionala, modernoa, ausarta eta entretenigarria izatea.
Eskakizunetako bat zen kanpainak umoretsua eta entzutetsua izan behar zuela.
Estrategia.
Zer espero da EiTB gisako hedabide-talde batez? Entretenimendua, ikuskizuna, informazioa, berehalakotasuna eta ezustekoak, ezusteko ugari.
Gero eta gutxiago bereizten den eskaintza baten aurrean, xedea da publikoa gero eta gehiago harritzea eta espero ez duen zerbait eskaintzea.
Horregatik, ezustekoa da kanpainaren ardatz nagusia.
Eta, horretarako, kontzeptu hori zuzenean komunikatzen duen claim-a erabili dugu: “Txunditzen adituak gara”.
Oso estilo zinematografikoa duen zientzia-fikziozko istorio bat sortu dugu, ikusleak hasiera-hasieratik harrapatzen dituena eta ezusteko amaiera duena.
Contamos una historia de ciencia ficción, con un estilo muy cinematográfico, para atrapar al público desde el comienzo y donde el desenlace es totalmente inesperado. La campaña estaba compuesta por diferentes piezas: spot de televisión, break bumpers, micro-vídeos para RRSS, banners, cuñas de radio, y gráfica para exterior y prensa.