Branding-a. Naming-a. Nortasun korporatiboa. Web-diseinua. Ikus-entzunezkoa
Bikssen lurzoruetarako eta hormetarako estaldurak fabrikatzen dituen enpresa bat da. “Transferentzia”-prozesu baten bidez, taula bakoitzak bere aztarna bakar eta errepikaezina du, zurak duen bezalaxe. Proiektuak zerotik hastea eskatzen zuen, hau da, izena sortzea, identitatea diseinatzea, ikus-kodea sortzea eta identitatearen ezaugarriak eta markaren atributuak definitzea.
Naming-aren sorrerarekin eman genion hasiera, Bikssen; izen ozena, globala, nazioarteko merkatuetan ahoskatzeko erraza eta Europako iparraldearekin lotzen dena, produktuaren kalitatearen pertzepzioa indartuz.
Ondoren, irudi bisuala diseinatzeari ekingo genion, markaren xedea forma geometrikoen bidez adieraziko duen logotipoa sortuz. Forma geometrikoak gainjarrita, zur-lamina baten transferentzia irudikatu nahi da oholen gainean.
Naming-a eta marka grafikoa definitu ostean, “Transmits the Essence” claim-ean posizionatzeko eta komunikazio-piezak garatzeko lanarekin jarraitu genuen: web-gunearen diseinua eta katalogo korporatiboaren sorrera.